Logo

Политика за приватност – Beneo

Датум на важност: 22.09.2025

Последна промена: 22.09.2025

Контакт за приватност/DPO: privacy@beneo.com

 

1. Вовед

Оваа Политика за приватност објаснува како Beneo („Давател“, „ние“) ги собира, обработува и заштитува личните податоци на Партнерите (трговци) и Потрошувачите(крајни клиенти) кои ја користат нашата платформа за лојалност („Платформа“).

 

2. Улоги по GDPR/ZZLP

• Партнерите се Контролори на личните податоци на своите Потрошувачи.

• Beneo делува како Обработувач за тие податоци.

• За личните податоци на Партнерите (админ сметки, фактурирање), Beneo е Контролор.

 

3. Категории на податоци

• Партнери (админ корисници): име, презиме, е-пошта, телефон, улога, податоци за плаќање и фактурирање.

• Потрошувачи: име, е-пошта/телефон (доколку се собираат), поени, награди, историја на трансакции, преференции.

• Технички податоци: IP адреса, уред, логови, cookies/SDK настани.

 

4. Извори на податоци

• Директно од Партнерите и Потрошувачите (регистрација, трансакции).

• Автоматски од Платформата (логови, аналитика).

• Од интеграции на Партнерот (е-комерц, плаќања, е-пошта/SMS услуги).

 

5. Цели на обработка и правни основи

Цел

Категории

Правна основа

Пристап и користење на Платформата

админ и потрошувачки податоци

Договор (чл.6(1)(b) GDPR)

Безбедност и спречување злоупотреби

технички податоци

Легитимен интерес (чл.6(1)(f))

Маркетинг кон Партнери

контакт податоци

Согласност или легитимен интерес

Комуникација кон Потрошувачи (е-пошта/SMS/push)

контакти

Согласност на Потрошувач

Фактурирање и законски обврски

админ/финансиски

Законска обврска (чл.6(1)(c))

Аналитика и подобрување на услугата

технички/usage

Легитимен интерес (чл.6(1)(f))

 

6. Автоматизирана обработка и профилирање

Платформата може да поддржи сегментации и скоринг на Потрошувачи. Ова не создава правни ефекти поединечно; Потрошувачот има право на приговор и човечка интервенција.

 

7. Споделување и приматели

• Под-обработувачи (cloud хостинг, доставувачи на е-пошта/SMS, аналитика).

• Интеграции од трети страни – по инструкции на Партнерот.

• Надлежни органи – кога е законски задолжително.

Ќе се одржува јавно достапен список на под-обработувачи.

 

8. Меѓународни трансфери

Кога податоците се пренесуваат надвор од ЕУ/ЕЕА/РСМ, ќе се применуваат стандардни договорни клаузули (SCCs) или други соодветни механизми.

 

9. Безбедност на податоци

• Енкрипција при пренос и складирање.

• Контроли на пристап, логирање и ревизија.

• Сегментирани средини и резервни копии.

• План за опоравување и континуитет.

 

10. Рокови за чување и бришење

• Податоци на Потрошувачи: додека трае односот со Партнерот и до 30 дена по раскин за извоз; потоа бришење/анонимизација.

• Админ/фактурни податоци: согласно законските рокови.

 

11. Точност и одрекување

Податоците (цени, поени, промоции) се внесуваат од Партнерите. Beneo не гарантира точност, целосност или актуелност на содржината објавена од Партнерите.

 

12. Права на субјекти

Секој Потрошувач има право на:

• Пристап, исправка, бришење, ограничување на обработка, преносливост.

• Приговор и повлекување на согласност.

• Поднесување жалба до надзорен орган.

Барањата се поднесуваат кај Партнерот; Beneo ќе асистира како Обработувач. Рок за одговор: 1 месец.

 

13. Cookies и слични технологии

Платформата користи cookies за функционалност, аналитика и подобрување на искуството. Детали и управување со согласност се достапни во Cookie Policy.

 

14. Деца

Платформата не е наменета за лица под [16 години]. Ако дознаеме дека се обработени податоци на деца без согласност, истите ќе бидат избришани.

 

15. Известување за инциденти

При повреда на податоци, ќе се известат Партнерите и/или надлежните органи во рок од 72 часа со сите релевантни информации.

 

16. Измени на политиката

Можеме да ја измениме оваа Политика; ќе објавиме известување за значајни промени. Политиката важи од датумот на нејзиното објавување.

 

17. Контакт

За прашања и барања:

📧 privacy@beneo.com